Do práce na bicykli

MICHALOVCE – Hlavnou motiváciou pre zapojenie sa do súťaže by mal byť dobrý pocit z toho, že robím niečo pre svoje zdravie, svoje mesto a životné prostredie. Kampaň Do práce na bicykli je však aj súťaž, a tá by mala mať svojich víťazov. Preto v spolupráci s partnermi pripravila mestská samospráva pre všetkých zapojených niekoľko hodnotných cien:

Slovenská pošta, a.s., prispela na distribúciu oficiálnych tričiek kampane, vďaka čomu získajú všetky registrované tímy pri prvej objednávke tričiek dopravu na vybranú adresu ZDARMA. Viac informácií o tričkách nájdete TU.
Slovenská sporiteľňa, jeden z lídrov na slovenskom bankovom trhu s najdlhšou tradíciou sporiteľníctva, venuje do súťaže samospráv 5 verejných cyklopúmp a 25 cyklistických stojanov. Tie budú rozdelené medzi 5 samospráv, ktoré budú určené žrebom spomedzi tých samospráv, ktoré dosiahnu počet minimálne 100 registrovaných účastníkov. Každá z vyžrebovaných samospráv získa 5 cyklostojanov + 1 verejnú cyklopumpu vrátane inštalácie.
Žrebovanie sa uskutoční po ukončení registrácie účastníkov dňa 9. septembra 2020. Vyžrebované samosprávy budú obratom kontaktované a výsledky žrebovania budú zverejnené na webovej stránke www.nechajmeautodoma.eu.
LIBERTY TRADE, s.r.o., tradičný slovenský výrobca mestských bicyklov značky LIBERTY a športových a detských bicyklov značky MAYO venuje do súťaže 3 skladacie bicykle HYPERION a 3 mestské bicykle VIA.

Získajú ich 3 samosprávy, ktoré dosiahli najlepší celkový priemer umiestnení v 4 kategóriách: počet súťažiacich, počet najazdených kilometrov na bicykli a počet jázd na bicykli (všetko prepočítané úmerne k počtu obyvateľov danej samosprávy), a celkový počet súťažiacich za samosprávu.

3 spoločnosti s najlepším celkovým priemerom umiestnení v týchto piatich ukazovateľoch:
1. Celkový počet súťažiacich za spoločnosť
2. Počet súťažiacich s odjazdeným aspoň 1 kilometrom na bicykli
3. Počet súťažiacich s aspoň 1 kilogramom ušetreného CO2.
4. Celkový počet odjazdených kilometrov na bicykli
5. Celkový počet jázd na bicykli
Navyše, spoločnosť LIBERTY TRADE, s.r.o., venovala do súťaže jednotlivcov elektrický bicykel e-PARIS, ktorý získa jeden vyžrebovaný výherca.
Chceli by ste sa na štýlových skladačkách LIBERTY previezť hneď a nečakať na výsledky súťaže?
Využite jedinečnú ponuku IBA pre DPNB súťažiacich a získajte skladací bicykel HYPERION len za 359 eur (zľava až 70 eur oproti cene v e-shope), alebo elektrickú skladačku e-HYPERION za skvelých 899 eur (zľava až 120 eur oproti cene v e-shope)! Pri objednávke stačí napísať do poznámky “Do práce na bicykli + heslo” (heslo musí byť totožné s prvým heslom do evidenčného systému, ktoré obdržíte po registrácii do kampane) a zľava je vaša! Ponuka platí do 18. októbra 2020.
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. (ZSSK), najväčší slovenský osobný vlakový dopravca, prináša ekologické a udržateľné riešenia hromadnej dopravy. ZSSK venuje do súťaže pre účastníkov, ktorí cestujú do práce verejnou dopravou (absolvujú počas mája aspoň 26 jázd verejnou dopravou), 3x polročný neprenosný sieťový lístok MAXI KLASIK v hodnote 600 eur, ktorý jeho držiteľa oprávňuje BEZPLATNE využívať všetky bežné vlaky ZSSK (v IC vlakoch s IC doplatkom).
Up Slovensko, s.r.o., (do 29.12.2017 LE CHEQUE DEJEUNER s. r. o.) – spoločnosť s dlhoročnou tradíciou v oblasti personálnej a sociálnej politiky, motivačných a vernostných programov tak, aby boli prínosom pre zamestnávateľa aj pre zamestnanca, venuje do súťaže chodcov (súťažiacich s aspoň 26 cestami do práce absolvovanými pešo) 3x Up Darčekový kupón v hodnote 200 €.
Okrem toho spoločnosť Up Slovensko, s.r.o., venovala do súťaže na oficiálnej Facebook stránke kampane 1x Up Darčekový kupón v hodnote 200 €. Informácie o súťaži a jej pravidlá nájdete TU, informácie o ochrane osobných údajov TU.
TERRABIKE – e-shop so sieťou kamenných predajní venujúcich sa cyklistike, ktoré ponúkajú okrem predaja aj profesionálny servis a poradenstvo, venuje do súťaže jednotlivcov 8 športových náramkov Garmin Vivofit 4.
Partner zároveň poskytol zľavové kupóny do e-shopu www.terrabike.sk všetkým aktívnym cyklistom, ktorí počas mája absolvujú potrebný počet jázd:
min. 10 jázd na bicykli – 10 % zľava z nákupu
min. 20 jázd na bicykli – 20 % zľava z nákupu
min. 30 jázd na bicykli – 30 % zľava z nákupu
Na bicykle a produkty značky Garmin bude poskytnutá polovičná zľava (z vyššie uvedených zliav a po dosiahnutí potrebného počtu jázd – t.j. 5 %, 10 % a 15 %).
Continental AG, výrobca prémiových pneumatík, sa snaží od svojho vzniku v roku 1871 zaisťovať bezpečnosť na cestách bez kompromisov, s komfortom a potešením. Ako jeden z hlavných partnerov Tour de France presadzuje myšlienku #ShareTheRoad – rovnocennosť v cestnej premávke pre každého. Spoločnosť pri príležitosti spolupráce s kampaňou Do práce na bicykli a v rámci podpory cyklistiky venuje do súťaže cykloset Continental – dres a prilbu, ktoré poputujú trom vyžrebovaným víťazom.
Nadácia Ekopolis ako odborná a grantová organizácia podporuje cyklodopravu už takmer 20 rokov. Ako formu popularizácie Do práce na bicykli v tomto roku vyhlási v poradí už 5. ročník fotografickej súťaže Do práce na bicykli. Súťažiť sa bude v troch kategóriách, a to ocenenie Nadácie Ekopolis a prostredníctvom hlasovania verejnosti (instagram a facebook). Víťazi všetkých troch kategórií získajú poukážku na nákup v hodnote 100 € v cyklistickom e-shope www.terrabike.sk. Viac informácií a súťažné podmienky nájdete TU.
Pozn. Ceny pre jednotlivcov na národnej úrovni, tzn. zájazd so Sajfom na etapu Tour de France, elektrický bicykel, 7 sieťových lístkov na vlak, 8  športových náramkov, budú vyžrebované spomedzi tých účastníkov kampane, ktorí počas mája prešli aspoň 2/3 jázd do práce a z práce na bicykli, alebo na ňom najazdili minimálne 500 kilometrov. Výhercov 3 sieťových lístkov na vlak a 3 darčekových kupónov vyžrebujeme spomedzi tých účastníkov kampane, ktorí počas mája absolvujú minimálne 2/3 ciest do práce a z práce verejnou dopravou a pešo. Žrebovanie prebehne na národnom vyhodnotení kampane dňa 18. októbra 2020.
Každá zo zapojených samospráv, v zmysle štatútu súťaže, zorganizuje vyhodnotenie a ocenenie víťazov vo svojich mestách. Vyhodnotenie súťaže na lokálnej úrovni si organizujú mestá vo vlastnej réžii a o termíne a mieste budú včas informovať všetkých zapojených účastníkov.
NEZABÚDAJME, že súťaž Do práce na bicykli je založená na dôvere a čestnosti účastníkov, a preto veríme, že evidenciu najazdených kilometrov budete vypĺňať pravdivo. Je potrebné podľa vlastného vedomia a svedomia zvážiť reálnosť a správnosť vykazovaných údajov, nakoľko údaje zozbierané počas kampane budú použité aj pre lepšie plánovanie dopravy vo vašich mestách.